Tuesday, August 20, 2019

Another Day of Minseo Being Minseo

There's a witness account of Woollim's Minseo and why is he like thisㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ



Why are you massaging your scalp on the street, Kim Minseoㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

-

1. The marimongsㅋㅋㅋㅋㅋㅋThey caught my eyesㅋㅋㅋㅋ

2. But that thing is really ticklish,, Cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. No, what's with thatㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋAh, he's really cute

4. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋWhy is he like that while waiting for the traffic lightㅋㅋㅋㅋㅋㅋCuteㅋㅋㅋ

5. I can understand that. It's very refreshing

6. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋMinseo-yah, why on the streetㅋㅋㅋㅋㅋㅋWhy is he like thatㅋㅋㅋ

7. That's quite niceㅌㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

8. HongdaeㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋMinseo is cute
↪ The marimongs caught my eyeㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

9. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ I think the expression of the old lady who's watching Minseo really comes outㅋㅋㅋㅋㅋ

10. Why is the marimongs gently sitting on top of that funnyㅋㅋㅋㅋㅋ

11. Why is he like that ㅋㅋㄱㅋㄱㅋㄱㅋㄱㅋㄱㅋㄱㅋCute

12. ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ Babyㅠㅠㅠ

13. Minseo-yahㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ ㅋWhat are you doing

0 comments:

Post a Comment